close




詞: Mr Mars+Miko+Yumi
曲:馮時澤+ Miko+Yumi



Looking through your eyes 透過你的眼睛
there’s nothing to hide 沒什麼要隱藏的
And you’re no longer mine 而你不再是我的
How could I survive 我如何倖存
when you say goodbye 當你說再見時
Why do birds still fly up high  為何鳥仍舊飛得那麼高

Can’t stop the tears from falling 不能阻止眼淚落下
We used to be so fine 我們曾經那麼幸福
when you walked into my life 當你走進我的生活
I tried to reach out for you 我試圖靠近你
just to be with you 只是想和你在一起
My heart is breaking 我的心碎了

Don’t Don’t Go Away 不要離開
Baby, don’t you know 你不知道
I miss you so 我是如此想念你
Don’t Don’t Go Away 不要離開
I’ve never been on my own before 我從未有過的孤獨

Can’t you hear me 你聽見我說的話了嗎
just take me with you 帶我一起走
So don’t don’t go away 所以不要離開

Don’t Don’t Go Away 不要離開
Baby, don’t you know 你不知道
I miss you so 我是如此想念你
Don’t Don’t Go Away 不要離開
I’ve never been on my own before 我從未有過的孤獨
So won’t you feel my heartbeat once more 你無法再一次感覺到我的心跳

arrow
arrow
    全站熱搜

    a851217a851217 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()